Gdy mama pomoże :)

19:35

Dziś Dzień Matki, a moja mamusia jest tą osobą, której należą się szczególne podziękowania przed ślubem. Oczywiście za wszystko, co dla mnie zrobiła jestem niewiarygodnie wdzięczna, ale teraz przed ślubem dopiero na prawdę to doceniam.
http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/2a/5d/42/2a5d42d368e67026a3cedc38b2b6167e.jpg
1. Mój ślub odbędzie się blisko 250 km od miejsca, gdzie mieszkam na stałe. Dajemy radę :P Ale tylko dzięki mamusi, która jest genialnym researcherem i wyszuka wszystko, co najlepsze ;) O wyciąganiu wniosków z plotek o innych ślubach, cicho sza ;)
2. Najlepsze porady w jakiej sukni wyglądam dobrze. Poszukiwania sukni w wersji mama + przyjaciółka to model idealny.
3. Podnoszenie na duchu, gdy mi nic nie idzie. Do tego mama jest idealna.
i wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele, wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele innych ;)

1000 lat Mamusiu!
Pozdrawiam,
Żona in spe

You Might Also Like

0 komentarze

Pinterest

Flickr Images

Instagram

Subscribe