Pomponada!

15:05

Ostatnie dni wracam do domu ruchem ameby. Pełzając i ostatnią wolą docierając do łóżka. Mam nadzieję, że wytrzymam do końca miesiąca. Potem powinno być lepiej (taa ;).
inexpensive party decor Paper Pom flowers
Ostatnio byłam u koleżanki, która ma dekoracje mieszkania wykonane samodzielnie: pompony! U siebie nie powieszę takich, bo to zbiór kurzu, przez który kicham, ale na ślubie to zupełnie co innego :)
 Inspiração Pompom – Colorfull pompons
Pompony można dopasować do każdego motywu, choć moim zdaniem najfajniej prezentują się te pastelowe. Nie są drogą zabawą, a interesująco personalizują imprezę.

decorations for @Ali Velez Velez Velez Maier wedding =] (add monogrammed chocolates. diy printables. $7.00... 10 color styles. www.customweddingprintables.com)Decorative tulle pom poms by shanealwilliamson on Etsy -- for my resident girly-girl's room?
Pompony mogą spełniać rolę balonów, ale nie muszą.  Pojedyncze są rewelacyjną dekoracją.
DIY Outdoor & Hanging Decor Ideas

DIY wedding decorations ideas
Fot. Pinterest
pompom flowers
Co sądzicie o pomponach na weselu? Zamierzacie się bawić w ich robienie?
Pozdrawiam
Żona in spe

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Ale świetnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo się podobają jako gadżet do sesji zdjęciowych lub własnie dekoracja weselna. Na to, że zastępują balony nie wpadłam jakoś, ale rzeczywiście słuszna uwaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają. Mam wizję dużej ilości kolorów na sali weselnej i poppony nieźle by sie tam wkomponowały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się strasznie podobają :) Ostatnio właśnie myślałam nad zakupem (bo sama to no nie za bardzo :p) na Baby shower, ale właśnie ten kurz mnie odstrasza:( Choć na zdjęciach wygląda to rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba kupię do wykorzystania przy słodkim stole :D/
    P.S - wytrwaj i nie daj się! :) Koniec miesiąca niedługo :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widziałam je u Państwa Poślubionych z dwoje do poprawki ;) Zauroczyły mnie! Bardzo chciałabym mieć je u siebie na sali.

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pinterest

Flickr Images

Instagram

Subscribe