Mój grudzień - plany i marzenia prezentowe

10:19

Listopad był dla mnie ciężki. Ciemno, zimno i bez energii, a obowiązków i pracy od diabła i jeszcze więcej. Ale już jest grudzień! Dziś Mikołajki i jakoś po długiej przespanej nocy humor mi wraca ;)

Welcome December december hello december december images december quotes and sayings december image quotes december pictures hello december 2016:
Fot Pinterest
Wyzwania na grudzień:
Praca doktorska - moja obecna największa bolączka. W czasie grudnia chciałabym napisać przynajmniej 70 tysięcy znaków. Niby nie wiele, ale przy normalnej pracy jednak to pewne wyzwanie.

Odpocząć! - jest mi to bardzo potrzebne. Niby każdego dnia szukam chwil by wyciszyć się, ale jest słabo, bo zaległości marudzą i zmuszają do wysiłku. Może warto byłoby się spiąć z większą werwą i dać sobie luz później?
DIY Star garland gift wrap - this is what I need to do with IKEA string I bought, to make it work.:
Fot: Pinterest

Znaleźć fajne prezenty - osobiście nie wymagam wiele ;) Chciałabym dać możliwość celebrowania codzienności i zapewnić małe radości na co dzień. Sama chciałabym, aby Mikołaj był ciepły, błogi i nie szalał, bo najprostsze rzeczy cieszą. A więc Panie w czerwonym kubraczku i z czerwoną czapą tutaj masz listę:

- kubek - wygodny! spory! nie malutka filiżanka, a prawdziwy kubek, na którym da się ogrzać ręce i z którego kawa o poranku będzie pachniała. Wzór dowolny, świąteczny nie musi być. Aha i ścianki takie grubsze bym nie parzyła dłoni.
Link do kubka: Home And You 
- piżamka - ciepła, flanelkowa lub polarkowa, abym mogła w niej łazić sobie popołudniami i by nie straszyła wyglądem. Może pasować do miziastego szlafroka sprzed 3 lat.

Link do piżamy: H&M 


- skarpetki niezmiennie przyjmuje, ale postaraj się o ładny wzór. PS. nie te do samych kolan, wiesz że ten model nie do końca na moje stópki pasuje


Link do skarpetek:  H&M

- szalik - ciepły, ale kocykowaty, ale nie wełniany, gryzący. Czapka do kompletu też może być.

Link do szalika: Stradivarius 

- książka o świętach - w tym roku mam chęć na "Dorota was urządzi na Święta". Pewnie złapię ją po nich i będę się cieszyć jeszcze bardziej w styczniu. Książki pozostałe też akceptuję ;) choć może przyjdzie na nie czas dopiero w październiku...
Okładka - Dorota was urządzi na święta
Fot: Edipresse Link: Empik niestety obecnie jedyny ma tę książkę...

Na razie powolutku czytam Muminki - wszystkie tomy. Zostało 1.5... w tym Listopad w dolinie Muminków, który miałam przeczytać w listopadzie ;) Później na stosiku czeka Mikołajek, którego uwielbiam i książki Katarzyny Bondy. Do końca przyszłego roku skończę - mam nadzieję :D

Co sądzicie o takich wpisach?
Uściski mikołajkowe!
Żona już nie in spe



You Might Also Like

0 komentarze

Pinterest

Flickr Images

Instagram

Subscribe