Moja suknia - przewidywania a rzeczywistość. Jak wybrać ideał?

20:15

Post, jak chciałabym by moja suknia wyglądała już się na blogu pojawił, ale rzeczywistość lubi płatać figle. ;) Spełniłam tylko część warunków, które sobie założyłam. Było elegancko, było dość prosto i lekko. Koło było, bo się plątałam, a z drugiej strony krok w tył był pewnym wyzwaniem.
boska!!:
Jednak najbardziej zaskoczył mnie fakt, że zdecydowałam się na rękawy przy sukni ślubnej. Brałam ślub na początku maja i ten dodatek nie był problemem dla mnie, gdyż gorąco nie miało prawa być. Nawet okazało się, że dzięki nim nie potrzebowałam marynarki.
Biała suknia ślubna Monique Lhuillier z koronkowami rękawami #slub #wesele #wedding #sukienki:
Rękawy i zabudowany dekolt także pozwoliły mi bawić się bez obawy, że gorset mi zjedzie (tak, miałam coś w tym rodzaju jednak). Super też udało się zamaskować standardowy stanik i jego ramiączka. To była mega wygoda i oszczędność czasu. Znalezienie czegoś pasującego, nude i jeszcze wygodnego w moim przypadku to kilka miesięcy szukania, a niestety po wybraniu sukienki już ich nie miałam ;)
biała suknia ślubna Monique Lhuillier z koronkowami rękawami:
Jakie mam rady dla wybierających suknie?
1. Nie nastawiajcie się na to, co widzicie w internecie. Serio! Wyobrażenia są dalekie od rzeczywistości.
2. Pomyślcie co dla Was ważne: wygoda, błysk? Możliwość wplecenia motywu przewodniego? Może macie jakiś priorytet?
3. Pamiętajcie o swojej figurze. Nie każdy we wszystkim wygląda dobrze. Przecież chcecie wyglądać idealnie.
4. Zmierzcie choć 1 suknię z każdego typu: princeska, kształtu A, rybki, dopasowana, w stylu greckim. Będziecie wiedziały w czym Wam dobrze! Tego typu szukajcie :)
5. Nie bójcie się pytać, czy coś można zmienić. Moja powstała z połączenia sukni z koszulką z aplikacjami dodatkowymi i innymi wariactwami. Nie byli szczęśliwi szyjący, ale ja tak!
Este vestido Dontela de Amelia Sposa. | 33 vestidos de novia imposiblemente bonitos con mangas:

Czy kupiłabym moją suknię jeszcze raz? Tak, choć przez szeroki dół czułam się jak beza. Niestety do mojej figury i biustu innym nie pasował ;) Większą uwagę zwróciłabym też na koło i jeszcze w salonie zatańczyła w obcasach kilka razy, idąc do tyłu. Może bym się o to tak notorycznie nie zaczepiała. Generalnie było spoko!

Na co wy zwracacie uwagę? Co jeszcze byście dodały?
Pozdrawiam
Żona już nie in spe

I have been obsessed with this style since the new Cinderella movie came out:
Fotografie: Pinterest 

You Might Also Like

0 komentarze

Pinterest

Flickr Images

Instagram

Subscribe