Jak radzić sobie ze stresem przedślubnym?

12:41

Z tym ma chyba problem każdy. Stres przedślubny.
Zaczyna się niewinnie, lekkie zdezorientowanie, później koszmary senne, na koniec uporczywa myśl "O czym ja zapomniałam?" Ile razy kłóciłam się z mężem o ślub nie zliczę. Nie zawsze były to tematy stricte ślubne, ale głównie o bzdury.
wedding ceremony idea; photo: Honey Honey Photography:
Stres przedślubny mobilizował mnie do działania. Pracowałam na pełnym etacie z nadgodzinami, studia weekendowe, duże projekty dodatkowe w czasie wolnymi. Lekko nie było, na pewno, ale koło przygotowań zmuszało mnie do podjęcia kolejnych działań, podejmowania decyzji. Chyba dzięki tak dużej ilości zajęć i zarządzaniu wieloma projektami udało mi się ograniczyć nerwówkę.
Najprościej ze stresem walczyć przez planowanie. Tak, planowanie.
Do you know someone who is getting married? Share this WEDDING PLANNER TUTORIAL with them & help them get organized for their wedding day.... Organized Wedding Planning | A Bowl Full of Lemons:
1. Rozpisz sobie Twój wymarzony dzień ślubu. Od poranka do końca nocy. Pamiętaj zawsze o rezerwach czasowych i nie zapomnij o śniadaniu i obiedzie ;)
When you start with a well-designed foundation, finalizing your wedding reception timeline will be a breeze. After all, your guests expect to be entertained at every moment of the evening–this is just the responsibility that comes with planning a fun and thoughtful wedding experience. The sample timeline below is based on a commonly used traditional format starting with a ceremony […]:
2. Rozpisz sobie harmonogram przygotowań. Wiele jest gotowych wzorów, ale lepiej stwórz swój własny. Nie musisz znaleźć kwiatów 3 miesiące przed - ja zrobiłam to 4 dni przed i też miałam fajny bukiet ;)
Plan it or Panic?! Because it's okay to freak out a little bit while planing the most important day of your life.:
3. Decyzja podjęta już jest tematem zamkniętym. Jeżeli wybrałaś suknię ślubną to nie szukaj w internecie innych. Zaczniesz się zastanawiać czy dobrze wybrałaś, a zarazem stresować tym. Done is better than perfect!
Done is better that perfect | Skill Share:
4. Znajdź czas na relaks! Jeżeli po 10 godzinach w pracy zaczynasz kleić zaproszenia, to wiedź, że stres ślubny Cię zje. Bo nie zdążysz, bo źle wychodzi. Lepiej zaproszenia zamów, a sama idź na spacer z przyszłym mężem.
Y por último, convierte tu espacio en algo súper extra cómodo con linternas baratas. | 19 Maneras ingeniosas de convertir tu diminuto balcón en un rincón de relajación:
5. Odpuść sobie! Ostatnie, ale najważniejsze. Dzień ślubu mimo że w założeniu ma być idealny, to idealny nigdy nie jest. Ale jest Twój i nawet jak coś będzie niedopracowane, to i tak będzie super!

Rustic country wedding signs / http://www.deerpearlflowers.com/rustic-wedding-details-ideas-you-will-love/:
Zdjęcia i grafiki: Pinterest


















































Uszy do góry, kartki w ruch i spokojnie wszystko się ogarnie!
Pozdrawiam
Żona już nie in spe :)


You Might Also Like

0 komentarze

Pinterest

Flickr Images

Instagram

Subscribe