Różowa suknia ślubna

19:28

Gdy poszukiwałam sukni, Panie w salonach chciały koniecznie wcisnąć mnie w coś różowego. Róż to jednak nie mój kolor. Za bardzo kojarzy mi się z małymi dziewczynkami i pewną infantylnością. Mnie osobiście nie do końca gra z Panną Młodą, choć w połączeniu z bielą może sama bym się zdecydowała?

Jenny Yoo ● romantic Annabelle Dress wedding: ♡ I love swings - And i love to swing in the wind. My feet up and down. My head hi... dreaming, floating ... :): Half Sleeves Jewel Neckline A-line Lace Pink Bridesmaid Dress:
Wielu jednak ten kolor dużo bardziej pasuje niż standardowa biel. Różowe suknie są często w fenomenalnych fasonach, o które ciężko w przypadku standardu. Jeżeli chcecie się wyróżnić, podkreślić swoją osobowość - decydujcie się! 
Blush & lace wedding dress | Photography: Dana Cubbage Weddings - danacubbageweddings.com: Stella York lace wedding dress with straps: Blush wedding dress / Pink wedding dress:

Wiele dziewczyn, które się zakochały w różu ma pewne obiekcje czy wypada, co ludzie powiedzą. Jeżeli macie założyć idealną, cudowną sukienkę, w które wyglądacie jak za milion dolarów, to jaką różnicą jest czy jest pasteloworóżowa czy biała czy ivory? Jest Wasza!! A co do gadania - to zawsze gadać będą ;) Może lepiej o Waszej różowej sukni niż o za ciepłej wódce, zbyt słodkim cieście czy innej głupotce. 
Monique Lhuillier Bridal Spring 2016 | WWD | Gorgeous pink wedding dress.:
Fot Pinterest
.The David Tutera for Mon Cheri Spring 2016 Wedding Gown Collection - Style No. 116202 Soleleil  #laceweddingdresses:

Zdecydowałyście się na róż? A może decyzja jeszcze przed Wami? 

Pozdrawiam 
Żona już nie in spe

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Hej! Od jakiegoś czasu zaglądam na Twojego bloga i bardzo mi się tu podoba :) Więc pozwoliłam sobie polecić Twojego bloga na moim ;)

    OdpowiedzUsuń

Pinterest

Flickr Images

Instagram

Subscribe