Po co Pannie Młodej blog?

19:28

Blog ślubny to coraz częściej spotykany gatunek blogowania. Są parentingowe, modowe, domowe, organizacyjne więc po coś one istnieją. 

Mnie osobiście blog pomógł w znalezieniu się w sytuacji. Ślub nie był mi potrzebny do szczęścia, ale jak już się zdecydowałam, to chciałam, by był mój. Nieklasyczny, niemodny, ale po prostu mój. Co to miało oznaczać było dopiero przede mną...

Po co więc blog ślubny? 
1. Bo pomaga określić co nam się podoba, jakie mamy opinie na różne kwestie związane z ceremonią, dekoracjami, suknią, kwiatami itd. Tematów jest masa i ogarnięcie w formie pisanej dawało pojęcie czego właściwie chcę. 
"Come get weird" wedding signage | Photo by Jake Holt via http://junebugweddings.com/wedding-blog/elegant-texas-wedding-the-barr-mansion/:
2. Bo to świetny zbiór inspiracji, rozwiązań, projektów, a na dodatek rewelacyjnie skatalogowany i opisany. Znajdź bukiet z fiołkami w folderze, w którym jest wszystko. Na blogu znajdziesz w 3 sekundy - w poście albo o fiolecie, albo o bukietach. Banał. 

3. Bo pozwala znaleźć usługodawców, który by się nam przy podstawowym przeglądaniu nigdy nie pokazali. A jak jeszcze znajdziemy wspólny język to magia się urzeczywistnia. 
Impeccable floral design in this rustic glam wedding | Photo by Paco & Betty:

4. Bo pomaga znaleźć argumenty w rodzinnych dyskusjach. Zawsze łatwiej wykorzystać to co się już przytoczyło niż na poczekaniu wymyślić, co odpowiedzieć marudzącej teściowej. 
Sunflowers And Rustic Style For A Charming English Country Garden Inspired Wedding | Love My Dress® UK Wedding Blog:
5. Bo masa innych dziewczyn szykuje się do ślubu i jest chętna by Ciebie czytać i z Tobą dyskutować. 
Happy Bride |  | Glamorous Winter Wedding | The Jon Hartman Photography Co | Bridal Musings Wedding Blog:
Foto: Pinterest
Pozdrawiam,
Żona (już nie) in spe

You Might Also Like

0 komentarze

Pinterest

Flickr Images

Instagram

Subscribe