W co się ubrać przed ślubem?

14:35

Nie wpadłam na to. Serio. Zupełnie o tym nie pomyślałam... Jako Panna Młoda miałam sukienkę na ceremonię, ale zupełnie nie pomyślałam co założyć przed. A wbrew pozorom możecie sobie ułatwić sprawę lub bardzo utrudnić.

this is a really pretty picture:

Przyjęło się robienie zdjęć, nagrywanie filmów z przygotowań, gdy dziewczyna wskakuje w sukienkę. Nie do końca podoba mi się ten zwyczaj, szczególnie, gdy dziewczyna paraduje w samej bieliźnie, a potem pół rodziny ją ogląda. Nie mój cyrk, nie moje małpki jak to się mawia. Ja nie chciałam i swoją ekipę do mego zdania przekonałam. Mam wyłącznie fragment zapiania guziczków. 

To co przeszłam przed wymaga jednak komentarza. Jadąc do fryzjera i kosmetyczki nie wpadłam na to, że będę musiała się jeszcze przebrać. Jeansy są zawsze fajnym pomysłem i z tym problemu nie było. Coś mnie jednak podkusiło by założyć koszulkę z wąskim dekoltem. Mój mózg chyba się wyłączył. Z pełnym makijażem, z upiętym kokiem uznałam, że jednak będę ładniej wyglądała w sukience. 

I się zaczęło... Koszulka do góry i zaczepiła się pod kokiem. Zdejmowana bokiem miała ochotę zadziałać jak peeling. Kombinacje były różne, żadna nie dała rady. W końcu została ostatnia metoda. Koszulka została rozcięta ;) Przebrałam się w sukienkę tuż przed przybyciem wszystkich. 

Jeżeli dobierasz strój na przedślubem, zwróć uwagę na: 
1. szerokie dekolty 
2. rzeczy rozpinane, na suwak 
3. rzeczy w typie oversize 
4. elastyczne, rozciągliwe materiały 
5. a przede wszystkim ubrania wygodne! 
15 essential getting-ready photos!  i.e. Bride looking at dress before putting on.:
Fot. Pinterest
Co byście jeszcze dodali? Mieliście podobne historie? 

Pozdrawiam 
Żona już nie in spe

You Might Also Like

0 komentarze

Pinterest

Flickr Images

Instagram

Subscribe