Nadmorski motyw weselny

19:54

Od Seebloggers mija właśnie dwa tygodnie. To był ciekawy czas. Czas, który przyniesie zmiany. Ale na razie spokojnie muszę ja je przemyśleć, przeanalizować, rozpisać SWOTy, stworzyć strategię i... nie wiem, co  z tego wyjdzie :D
Za to zupełnie z drugiej strony, idąc klifem w Orłowie, rozkoszując się  pięknem widokiem, zauważyłam Parę robiącą sobie sesję ślubną.Tego zazdroszczę parom znad morza. Tego klimatu, tego motywu białego piasku i szumu fal.

Wesele w klimacie morza to świetny pomysł, jeżeli jesteście z nim emocjonalnie związani. Jeżeli myślicie, że musicie korzystać z palety bieli, żółci i turkusu, to mogę was przekonać, że nie trzeba iść tym utartym schematem. Dla mnie takie klasyczne, "amerykańskie" często ociera się o kicz. Moja propozycja jest bliżej naszego Bałtyku, pomijając ataki sinic ;)

Moje skojarzenie to odcienie błękitów i szarości. Bardzo stonowane, klasyczne, chłodne odcienie. Jeżeli chodzi o kwiaty, to też specyficznie: tu idealnie grają mi sukulenty.
Spójrzcie na inspiracje!

Dla mnie to kwintesencja cudownych nadmorskich ślubów.
Pozdrawiam
Żona już nie in spe
I just can't seem to find that perfect blue gray for the bathroom...maybe one of these?:
Photography: Melanie Gabrielle - melaniegabrielle.com Read More: http://www.stylemepretty.com/2015/01/14/winter-beachside-inspiration/:  :
Intimate Andalusia Wedding with succulents from Joseba Sandoval_0008:
Inspiration Board: By the Sea - Belle & Chic love the colours:

Love By The Seaside ~ Coastal Wedding Inspiration - Pocketful Of Dreams:
Wszystkie fotografie i kolaże: Pinterest 




You Might Also Like

0 komentarze

Pinterest

Flickr Images

Instagram

Subscribe