Weselne atrakcje - drink bar i pokaz barmański

17:54

Coraz częściej wesela przestają być imprezami, gdzie się tylko je, pije i tańczy. Pary Młode chętnie kombinują z dodatkowymi atrakcjami. Czy słusznie, czy warto wydawać pieniądze na to? Niech już każdy oceni sam. Ja zdecydowałam się na pokaz barmański i drink bar.
The Art of Bartending:
Trzeba zaznaczyć, że fanatyczką lejącej się wódki nie jestem. Niezależnie czy to wesele czy inna impreza. Po prostu nie. Na własnym także nie chciałam, aby wódka grała pierwszą rolę.
Na początku miało nic nie być. Nie uważaliśmy by jakaś atrakcja koniecznie znalazła się na naszym weselu. Czym bliżej imprezy byliśmy jednak przez rodziców namawiani by zdecydować się na barmana.
Formazione Bartender e Flair  https://www.facebook.com/AccademiaArycafe/?pnref=story  Roberto Maita Corsi Bartender Flair Torino Rivoli   Accademy Bartender AryCafe Torino Rivo:
Dwa tygodnie przed imprezą, właściwie na ostatni moment podpisaliśmy umowę. Czy było warto? TAK, TAK, TAK!
Drinki serwowane przez całą imprezę cieszyły się bardzo dużym powodzeniem. Non stop właściwie ktoś czekał na swojego. A były na prawdę pyszne. Dodatkowo zabawny pokaz barmański po części zastąpił oczepiny i zgromadził właściwie wszystkich. gości weselnych. Było kolorowo, ciekawie i inaczej. Ja z przyjemnością napiłam się słodkiego koktajlu zamiast zupełnie niepasującej mi wódki.
Na szczęście nasz budżet miał luzy i drink bar nic nie nadszarpnął. Jeżeli miałabym zrezygnować z czegoś mało istotnego i zapłacić jeszcze raz na pewno bym to zrobiła. Gdyby jednak walczył z dobrym fotografem, to by nie wygrał.

#Bartender  Barman decorating cocktail with lime:
fot. Pinterest


Decydujecie się na jakąś atrakcję?
Pozdrawiam
Żona już nie in spe

You Might Also Like

0 komentarze

Pinterest

Flickr Images

Instagram

Subscribe