Podwiązka ślubna

18:14

Przyjęło się, że na ślubie trzeba mieć na sobie coś niebieskiego. No i jak nie pasuje do konwencji niebieska biżuteria, niebieskie buty lub jakiś niebieski pas, to zostaje koniecznie podwiązka z niebieskim.
 TURQUOISE 29 Different Colors Wedding Bridal Garter Set Keepsake Toss Garder on Etsy, $24.95Wedding Garter - Navy Blue Wedding Garter - Bridal GarterWedding garter with monogram embroidery by MondeDesign on Etsy,
Czy Panna Młoda musi mieć podwiązkę? Oczywiście, że nie. Nie jest to element obowiązkowy, ale często spotykany. Ja za podwiązkami nie przepadam. Uważam, że moje uda pozostawiają wiele do życzenia i nie lubię ich podkreślać, a już szczególnie ujawniać i je fotografować. Po prostu nie.
LUCA wedding garter, lace wedding garter, ivory bridal garter Love It... have to have it garterAUDREY vintage inspired wedding garter Great by percyhandmade
Z drugiej strony jednak jak ktoś lubi, to podwiązki są mega urocze i są super dodatkiem. Nie mówiąc już nic o zabawach z nią w czasie nocy poślubnej ;)

Bridal Garter, Garter Set, Wedding Garter, Garter Belt, Vintage Inspired Ivory Bridal Lace, Pearls and Rhinestones via Etsy
Fot. Pinterest
Marine Nautical Wedding Garter  Blue Lace with by sugarshoppe, $11.00
Zamierzacie skusić się na podwiązkę? Niebieską czy bardziej zwariowaną?

Pozdrawiam
Żona in spe

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Piękne te podwiązki wynalazłaś, zwłaszcza druga - może pamiętasz z jakiej strony pochodzi to zdjęcie?
    Dla mnie fakt posiadania podwiązki jest totalnie obojętny - jak coś fajnego wpadnie mi w oko i będzie kosztowało rozsądne pieniądze to zakupię, jeśli nie to nie i uważam, że nic się z tego powodu nie stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie się zastanawiam, podwiązka napewno będzie mi spadać, chcę po prostu mieć na sobie wygodną bieliznę a nie żeby coś mi przeszkadzało w zabawie, dlatego zamiast rajstop , wybieram pończochy:)

    OdpowiedzUsuń

Pinterest

Flickr Images

Instagram

Subscribe