Zaręczyny

17:33

fot. Pinterest
Są w życiu momenty, które zmieniają wiele. Takim też jest poproszenie o rękę. Od tej chwili z dwojga niezwiązanych ze sobą osób stajecie się narzeczeństwem, mężem i żoną in spe. Dla wielu osób jest to bardzo niezwykła, doniosła chwila, pełna czułości i bliskości, po prostu magiczna.
Fot. Pinterest


Ta chwila i to, co mnie czeka w czasie przygotowań do ślubu, zainspirowało mnie do stworzenia tego miejsca, gdzie znajdą się inspiracje, przemyślenia i historie małżeńskie :)

Pozdrawiam,
Żona in spe

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Miło, że mnie odwiedziłaś :)
    Kiedy ślub? :)
    Będę śledzić Twoje przygotowania i może wzajemnie się zainspirujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też po zaręczynach założyłam swojego bloga, czyli już w czerwcu '13. Ale my jeszcze się zastanawiamy nad dokładną datą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również założyłam po zaręczynach, szczerze nie sądziłam że aż tak dużo PM będzie pisało bloga:)

    OdpowiedzUsuń

Pinterest

Flickr Images

Instagram

Subscribe