Zimowa sesja ślubna

14:27


Gdy zobaczyłam to zdjęcie wiedziałam, że chcę mieć takie samo. Zimowe śluby są tradycją w mojej rodzinie: w okresie najsroższych mrozów ślub brali moi rodzice, dziadkowie, pradziadkowie i pewnie jeszcze kilka pokoleń wstecz. Ja wyłamywać się nie zamierzam :)

Śnieżna aura i biała suknia wyglądają bajecznie i się świetnie komponują. Gdy jeszcze sesja zdjęciowa jest w lesie iglastym, to jest to moim ideałem. Pięknie, klimatycznie i
A jaka sesja ślubna Wam się marzy?
Pozdrawiam,
Żona in spe

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Uwielbiam zimę, a sesje zimowe są wg mnie najpiękniejsze :)
    Moja ulubiona to ta http://www.carlymitchellphotography.com/weddings/sit-down-enjoy-the-show-winter-wedding-inspiration.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! Sesja zimowe, mimo zimnicy jest gorąca :) Będę zaglądała, może kiedyś przydadzą mi się Wasze inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku, kiedy zaczęłam oglądać zimowe ślubne inspiracje, zakochałam się w weselu zimą.
    niestety pomimo wielu plusów, jest niepraktyczne lekko ;/
    Ale nie mówię nie :D

    Zapraszam do mnie, również na ślubnego bloga: http://lovedding.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Pinterest

Flickr Images

Instagram

Subscribe