Buty ślubne

16:03

Wybrałam się na poszukiwania ślubnego obuwia. Mój mały rozmiar raczej nie służy dużemu wyborowi.
- Dzień dobry. Szukam białych butów na słupku w rozmiarze 35...
- Kolekcja komunijna będzie za 2 tygodnie. Takie rozmiary tylko w niej.
Hm.. Może sukienki także powinnam poszukać w kolekcjach komunijnych? :P
Macie już buty ślubne? Czym się kierujecie w ich wyborze? 
Ja wiem, że szpilki będą dla mnie samobójstwem. Nie umiem na nich chodzić, po chwili już bolą mnie stopy, o tańczeniu całą noc nie ma mowy.  Może lepiej nie inwestować w białe buty? Na razie nie mogę nic znaleźć i tak ;)

<3<3 Designing and Creativity in Progress <3 ENVIED WEDDINGS & EVENTS www.enviedweddingsandevents.com  <3 If you live in Oregon and want your wedding or event to be unique and special, contact us! <3<3
Fot. Pinterest
I Do Me Too Shoe Stickers Clear / Blue Rhinestone Wedding Shoe Appliques. Rhinestone Shoe Decals for your Bridal Shoes Something Blue.Oh my goodness! Wedding shoes!gold sparkly criss cross Louboutins- would love some sparkly shows when I get married
Pozdrowienia
Żona in spe

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Przerabiałam to i już po paru dniach zastanawiania, wiedziałam że nie warto kupować sobie butów w których będziemy się czuć nie wygodnie, ja mam za to bardzo dużą stopę 41- 42 więc u mnie też ciężko:) a ze względu na to że sukienkę będę mieć raczej długą zdecydowałam się na koturny lub na buciki na 3 cm koreczku :) kolor nie musi być biały:) Jak będziesz chciała porozmawiać na temat bucików to zapraszam do mnie i na fanpage Urszula Dudek

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie odradzam białe, chyba, że znajdziesz tak wygodne, że nie będzie Ci szkoda inwestować w buty na jedną noc. Jeśli nie chcesz intensywnego koloru, to może nude?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pomyślałam o nude, albo coś wpadające w srebro.szary? Zawsze można ponownie założyć ;)

      Usuń
    2. Srebro i szary raczej odpadają, bo kieruję się do złota i ciepłych miodowych barw z wystrojem i całą koncepcją. Myślę, że i z założeniem białych wygodnych butów nie miałabym problemu (warunek wygodne!) na co dzień. Praca zmusza mnie do chodzenia na obcasie. Biała bluzka w połączeniu z beżową spódnicą i białymi butami nie będzie raziła latem.

      Usuń
  3. ja od zawsze marzyłam o kolorowych butach do ślubu i takie zamierzam właśnie mieć- czerwone, chabrowe albo intensywnie zielone;
    jednak będę nietypową panną młodą, bo na pewno nie będę miała obcasa, ponieważ mój Mężczyzna jest ode mnie nieznacznie niższy, a nie chcę Go przytłaczać w takim dniu:) więc skupię się na balerinach albo płaskich pantofelkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowe buty są świetne, choć powinny być dopasowane do koloru ślubu :) Myślę o posiadaniu w zapasie drugiej pary na malutkim obcasie lub koturnie, aby zmienić w razie problemów. Długa suknia ukryje niekonsekwencję i wygodne czarne pantofelki z mojej aktualnej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń

Pinterest

Flickr Images

Instagram

Subscribe